Monday, September 5, 2011

Salam Aidilfitri

hello.aiseyy terlambat wish hari raya lagi.
btw.to all friends and readers and bloggers
Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin
even da lmbt,korg pon da sakan beraya,da pulun abes kuih raya
tapi ttp nak wish jugak.sebab raya kan sebulan.hihihi
tahun ni 1st beraya dgn iman.1st jugak beraya kat kg husband
mmg laa dlm hati sedih sayu sbb pagi raya xde dgn family
tapi adat laa org da kawen kan.yg penting fair and square
next year dpt laa beraya dgn family kite plak.heheheheheh
this year semangat beraya, dpt collect duit raya iman.masyukkk jer
so sape2 yg nak mkn kuih raya lagi meh la dtg sini
sini tu kt sini la.melaka.umah saya.ade kuih tau.
bukan saya buat tapi mak saya.yg lain2 beli jer.
sbb saya mmg xpndai lagi buat kuih raya.haaa nmpk bukan
x pndai lagi.bkn x pndai lgsg.x same tuu.weeeee
thn ni saya x wat open house sbb ari tu baru je wat knduri iman
bajet x lari.bajet ade tp terganggu sikit jer.hehehee
jgn marah merajuk yerr.next year ade lg.k dada



No comments:

Post a Comment