Wednesday, December 2, 2009

..Susah Hati..


haih xde mood la nk blogging
kesibukan dan kemalasan melanda
nak citer pe pon ta tawu sebab ati da susah

kenape eh??
huhuhuhu macam x caya jew
dalam mase bape hari aku bole berhabes beribu ringgit
and the worst thing aku pon ta tawu pe yg aku wat sebab,

Shopping?
takkan lah..aku ta start pon lagi
makan?
mkn byk xde..aku tgh diet
mkn kt restaurant 5*..sekali sekala jew
tu pon ikut selera pewut nee
fee mmu?
emm belom mase nyer..n aku da check td lom byr pe lgi
barang kawen?
hmmm ni lgi lah tak..aku de saving sndri tuk brg kawen ne

haishh na nangis nee..tak kan ilang lak
wlaupon aku tawu possibility ilang tu mmg tinggi
sbb aku suke sepah2 purse aku kt opis dgn duet dlm tu
and aku tak pernah pasan klau duet aku ilang

huhuhu..tah lah penin2..susah ati ne
matilah kalau b tawu..na jwp pe sbb xde mnde
yg nmpk aku da spent such a lots of $$$$
just show me the money....



No comments:

Post a Comment