Wednesday, August 3, 2011

3 hari puasa

hari ni dah 3 hari puasa.kejap je kan
smlm x sempat nak blogging, busy sgt.
rasanye bulan puasa ni lg busy dari bulan2 x puasa
tapi x tau psl ape.sebab rutin die sama je kot
masak, basuh baju, kemas umah, jaga iman.tu jerr pon *kate pon surirumah*
tapi husband kae saya serirumah..ekekeke..
xtau ape mende  tu.saya cuba fhm tp x fhm2  gak.hah bia je lah


1st day puasa saya buka sorg2
okay ni first time hokay sepanjang hayat buka sorg2 T__T
husband outstation and die x sempat balik
itu pon masa sahur he sempat make it.
die balik umah saya pon terjaga nak bgn sahur
pastu pagi pegi keje balik mlm baru balik.menciiiii.
honestly kdg2 saya stress bile die keje mcm ni.
eventho saya tau keje die, saya paham tp at one time
rase menyampah.slalu kene tinggal.before puasa saya dah tanya
keje die still continue mcm ni ke, die kate tak
bulan puasa he will balik cepat nak buka dgn saya
tapi....haihhhh.tapi saya x penah bgtau kt die ape saya rase
bile die balik wat mcm bese je xde ape. *hypocrite bukan??*
bkn saja xnak terus-terang, tapi xnak die rushing keje
semata2 nak jaga hati saya walhal aku mmg da phm sgt keje die nih ><"

ok balik pada cerita td, sebab buka sorg2 saya masak simple je
mee goreng and air longan.buka pon saya minum air je pastu terus solat
sebab takut nti dah makan malas nak solat..kenyang sgt


ari ni dah xtau nak masak ape.serious pening
if last year saya pregnant, jadi jarang masak, byk beli and mkn luar
tapi this year lain lah.ape alsan nak bagi kalo xmo masak
even husband slalu pesan kalo saya x larat nak masak die ok je
tapi saya pulak rasa bersalah.ye lah.duk umah je kot
x kan begitu malas kan smpai x masak ape.
haih susah gak jadi housewife ni..
ohhh ni ade gmba cukur jambul Iman ari tu..
tapi ni ari sabtu lepas psg buai..and mlm mase tgh pack goodies
yang lain2 kene tunggu photog bagi..see yaaa








No comments:

Post a Comment