Wednesday, August 17, 2011

What happen to the ending?

haaaha  sowiiii lmbt update sambungan Love, Nora tu
actually saya pon xtau ape ending die sbb x tgk smpai abes
husband balik awal.and die plak ajak buka lua
so sblm dpt tgk the ending saya dah pon klua umah berjln2
hebat kan? haku dok sibuk cite psl muvie ni last2 haku xtau pe ending die
sadisss betul.tp saya mengharapkan ending die best laaa

and ni cite mase saya klua tu..x pegi mane pon
MP je.tu je yg ade kat melaka ni.eh tak2.ade lagi
ade PM, JJ besar, JJ kecik,  MYDIN, Giant, ermm tu jer
jelas bosan bukan?huhuhu rindunye kt KL yg gah lg megah tu
so mase jln2 pusing 1 mall tu saya jmpa byk sgt weight scales
every floor weight scales saya pegi timbang and hasilnye sgt sgt dissapointing
coz every weight scales saya pegi result die x same.bole kan
so saya masuk Parkson dgn niat nak tgk stroller baru tuk Iman
last2 end up kt tempat home deco, groceries tu sume
dan terjumpa weight scales yg canggih and dpt laaa result nye
yg pasti berat belom ideal lagi.dissapointing lagi di situ..huhu

xpe.ari ni ah 17 hari kite puasa.errr betul ker?
sejak2 jadik housewife ni masalah saya ialah saya mudah
mudah ape?mudah lupa tarikh dan hari.even calender merata2 kt umah
tapi mata ni x tertarik langsung nak pandang
apetah lagi nk tgk tarikh hari ni ape...phsyco betulllll
jadiii masih ada masa utk saya mengurang kan berat..
bukan berat saje okay.bulan Ramadan dtg setahun sekali je
jadi ni lah masa tuk mendekat diri dgn Tuhan
mengurangkan dosa dan mencari pahala sebanyak yg mungkin :)

p/s:x saba nak pi shopping raya nak2 bile shopping complex da main lagu raya.



No comments:

Post a Comment