Tuesday, August 9, 2011

Kenapa buat macam tu

haaaa mesti org tertanya2 apekah motif title ni??
motif die eh?sile jawab landlord..
owhh saya yer yg jawab.haruslah da ko yg type entry kt blog ni.buduss
sebenarnye xtau..saje je wat title cm tu sebab da xde idea.kot

iklan jap:
tgh tengok astro awani.berita PM baru Thailand
Yingluck Shinawatra..haaaa pompuan okeh yg pertama kt Thai
tp kalo tgk name mcm kenal kan?
mesti laaa..cer compare ngan Thaksin Shinawatra.same family name kan?
siblings tu..so harap2 she can brings development and changes to Thailand
sebab saya rase saya lg suke dgn the previous PM, Abhisit..
tapi apepon tgk je la hasilnye nti cane.yg penting Mesia maju!
bersemangat lg berwawasan kan?kan nak merdeka ni
kne laaa ade rase patriotik skit.ni sume da semangat raya jerr
kena adil kan.dua2 pon setahun sekali jer


ok back to story.

mcm ni.korg penah x rase bukan mkn laa x byk pon sikit laa curiga kat pasangan korg
yg mcm betul ke u xde pompuan lain, betul ke u syg i je, betul ke u da lupakan die

 
cakap dgn sape tu??

















penah x??ada x?? x kisah la da kawen, tunang ke, couple ke, baru nak declare ke
sebab saya ade perasaan mcm tu skrg.i mean skrg.dulu tak
tak tau la syaiton ape yg ade time2 bulan pose ni duk sebuk mengayat
yg kdg2 buat saya terfikir keje ke die or betul ke die keje or x kan keje je
kalo dulu bile die blk lmbt soalan saya tya mcm mn keje td ok ke, dah siap ke,
balik lmbt ni ade problem ke mcm tulah
tapi kalo skrg 
mcm mn keje td ok ke , g dgn sape , sape je ade , abes kul bape , lg buat ape
haaa nmpk x beza soalan yg first td dgn yg skrg..ckp laaa nmpk
perasan x yg syaiton ni mmg durjana kan berjaya menghasut haku yg lemah ni
syuh syuhh pegi kau jahanam..berani ko yer..
even  pasangan x penah perasan or tya kenapa saya tya die mcm tu
tapi sendiri bole rase laa ape ko nih tya soalan mengarut ni..kire mcm tu la
bile tersedar sendiri beristighfar lah byk2..sesungguhnya syaitan tu mmg tidak pernah puas dan berhenti menghasut dan memperdaya anak cucu cicit Adam menyimpang dari jalan yg benar
untuk org yang dah berkahwin mcm saya ni, saya copy kt satu website ni
ada sorg pompuan yg die pon ada perasaan mcm saya rase ni,and ustaz ni jwb

"was-was dan syak adalah bisikan syaitan. bahkan di dalam rumah tangga sememangnya ada syaitan yang tugasnya sememangnya untuk memecah belahkan keluarga. maka apa yang perlu tingkatkan ibadah dan tanamkan keyakinan pada suami.kerana isteri itu lebih memahami siapa suami"



errr yang ni x kot..x penah lgi


















jadi saya berharap saya x buat mcm tu lagi.i know him he knows me very well
sebab kitorg saling percaya hubungan tu smpai skrg.i met him 7 years ago.
and i'm still with him after 7 years.aminnnn.

dah2..cukup2 amin.nak g solat zohor sblm iman bgn kang
ape pon tak bole..
daaaa


No comments:

Post a Comment