Wednesday, November 11, 2009

♥ Bile Bosan ♥

Bile bosan ape nak buat???? macam macam bole buat, cth nye

>> shopping (eh ni aku nye fevret)
>> makan makan (eh aku lagi)
>> tido (pon macam aku)
>> jalan jalan (best best)
>> surfing internet
>> men game
>> tengok muvie
>> karoke ngan membe
>> baca buku, novel ke majalah ke..ikut suka ati la
>> lepak lepak kat mapley, kopitiam
>> dating ke..(hehe)

ape lagi eh??banyak benda bole buat sebenarnye..antara minat ta minat jew
macam aku lebih suke shopping~tgk muvie~karoke~makan2~jalan~
tapi tu kalau time cuti..cube kalau time keje lak
huh bukan ta de keje tapi tak byk keje..
so kalau di situasi cam tu aku lebih suke facebooking
and the latest blogging..ha cth nye skang..
jom kite wat tag question..sumber nye dari blog nana yang cumei tu


♥ senaraikan 5 hadiah yang anda impikan...
1. BMW 7 Series
2. Collection kasut SHUZ
3. Disneyland theme park
4. Kedai diamond
5. Jam Maurice Lacroix


♥ 5 alasan terhadap pilihan tersebut...
1. memang idaman aku dari kecik
2. kasut yang uptodate and nice
3. haha sebab die best..ade disney cartoons
4. diamond always girls best friend
5. Mahal gile ta mampu beli sendiri


♥ 5 impresi terhadap orang yang anda minat...
1. outgoing
2. ikhlas lagi jujur..keh keh
3. sedap mata memandang (ishh redup je)
4. bertanggungjawab
5. mature


No comments:

Post a Comment