Friday, November 6, 2009

Freezing Friday

aihhh jumaat ni sepatut nye ari bergumbira aku tapi aku tak happy mane pon rasa tak sedap ati aku ni terbawak2 lagi dari semalam nyer..tah ape pasal pon aku tak tau..ape yang aku susah ati aku sendiri tak tau..dah le ari ni sejuk mampuss kat opis ni..kalau daging beger ramly tu letak kat cni memang baling kat dinding pun blh retak ler..nak citer die nyer beku kat cni..seb baik aku tak beku lagi...kalau tak aku lak yang kene baling kat dinding tu..ahahahaha wat lawak sengal lak..

saje jer..kasik hati tu berbunga2..pe cer nak sedey2 lak kan..dah le jumaat nie..skit lame tunggu baru sampai pas tu x mo enjoy nape lak..we have to enjoy every seconds, every minutes we had or we will regret later..hmmm tapi nak wat pe eh ri ni..sejuk dari pagi tadi melekat lagi neh..rase2 cam nak tgk muvie..kat mane??ecehhh tanya lak..dah sah2 aku yang slalu pilih kt ner..g cineleisure mutiara lah..best..dari aku study sampai sekarang tu je port aku tgk muvie..die murah, comfortable and dekat ngan the curve, ikea, ikano..kat ngan OU lagi..memang best..boleh le cuci mata kat ikea nanti..usha2 barang nak letak kat umah aku..bilik aku nanti..and makan meatball..nyum nyum..tak saba ni berkobar2 dah ni..

agak2 sape yang rindu windu kat aku nih, kot yang nak tengok aku dress up ape ari ni..keh keh..nak join aku makan meatball kat ikea ke..meh le togetha2 kite..wheeee~

No comments:

Post a Comment