Sunday, November 8, 2009

.....No Idea

uhuhuhuuuu sabtu yang panjang..heavy raining dari petang membawa ke malam membantut kan cita2 aku nak merewang2 satu kl nih..keje aku cuma makan tido tgk tv sambung balik makan tido..best tu memang best tapi nanti badan jadi letih lahhh..Busan tu tak pat nak cite tahap mane dah..plan nak g klang pun terpaksa cancel bcoz of keadaan cuaca kt mesia ni dah start musim hujan petir ribut taufan banjir..and aku pon risau gak kot ubby tak nampak nak drive kalau ujan lebat..nak harapkan aku sowi lerr awal2 lagi aku dah surrender..ujan dan malam totally weaknesses aku masa driving..huhuhu....


4 comments:

  1. ermmm cuti yg best.. even gi KL pon jji dpt cuti kn... dah ciap beli brg kawin?? tk sabar nk tgk korng kawin thun dpn (^___^)

    ReplyDelete
  2. cuti memang best..kan bagus dlm seminggu tu ada 2 kali ahad..ehehe..oops brg kawen baru start beli wanie..

    ReplyDelete
  3. erin..thanks view blog nana...
    if erin berminat nk survey pelamin..
    dtg wedding nana..ley nana rekemen abg sedara nana :)

    klu nk wat tag tu...copy jer...then, jawap gune ayat sendiri.. hehehe

    ReplyDelete
  4. free2 kat opis td melawat blog owg
    o ye ke abg sedara nana eh?
    nice la pelamin tu..
    insyaallah kalau xde ape erin dtg

    oo ok2..comei je tag tu

    ReplyDelete