Sunday, November 22, 2009

♥ Saya Yang Pelupa!!! ♥


huhuhu lately aku da jadi nenek tue laa
sume mende aku lupa..ngeh ngeh
ade je barang tertinggal la, ta igt letak kt mane la
hoh..mcm2 lah..yg penting aku lupe
and bile mende penting pon aku leh terlupa
so, b pon start r tarik muke..mcm na telan owg
aku pon menggelabah lori la..huhuhu


so next time, aku decide na guna organizer
tp jgn organizer pun aku lupa dah le
sti kene kaww kaww nye ngan b pas ne..ngehh


yeayy next week aku da start cuti..
nak settle kan mende2 penting yg kena wat
and organizer pon aku da beli..hehe bangga lak
list to do list oredi done list in progress sume tak update lg
cm banyak lak keje nak kene wat..penin2
lecehnye mau kawennnn ingat senang ke
kalau senang pon RM ta de lg susah..huhu
minta dijauh kan lah..amin


No comments:

Post a Comment